guy, man, male-2610013.jpg

גבר, תנעל משהו: הנעליים החמות לחורף הקר

גברים, לעומת נשים, אינם מקדישים תשומת לב רבה בנושא של קניית נעליים. הם אינם יודעים כי גבר לבוש בחליפה יוקרתית נועל נעלי ספורט עלול להראות מגוחך, כמו כן גבר שלובש בגדי ספורט ונועל נעלי חתונה יוקרתיות. 

כיום הגבר הטיפוסי אינו זקוק לאוסף נעליים כמו אישה, אך יחד עם זאת הוא זקוק למספר זוגות נעליים איכותיות שישמש אותו לאירועים שונים, אך ההמלצה העיקרית היא להשאיר את הכפכפים בבית.

מאמר זה נועד לכם, גברים מבולבלים, כדי לעזור להם אחת ותמיד למצוא את זוג הנעליים המתאים לכל הופעה, וכך ניתן טיפים שיעזרו לכם.

  1. לא להיות מרובע

כדי שסגנון הנעליים שתבחרו ישנה את התדמית שלכם, כדאי לבחור נעליים בסגנון יותר מעוגל, אך לא שפיץ, סגנון זה ישנה את מראה הרגל, ויהפוך אתכם לאופנתיים במיוחד.

  • כדאי שהצבע השחור יהיה בארון שלכם

ההמלצה היא לבחור נעליים שחורות עם שרוכים, שלנעליים אלו יש מראה אלגנטי, והן יכולות להתאים לכל אירוע, החל מחתונה ועד לטיול עם הכלב. נעלי אלגנט לגברים משמשות לאירועים שונים.

  • הסוליה גם חשובה

המראה האלגנטי חשוב לא פחות, אז על מנת לשדר יוקרתיות, כדאי לכם לבחור סוליה עשויה מעור ולא מגומי, שהמראה שלה יותר יוקרתי. יחד עם זאת כדאי לכם לשים לב לנראות ולבחור סוליה סינטטית שגם ניראת טוב וגם נוחה יותר. נעליים אלו הן בסגנון ספורט אלגנט והן נוחות יותר, אמנם יש סברה כי הן לא יכולות להחזיק זמן רב, אך עם תשמרו עליהן היטב הן יכולות להחזיק שנים.

  • כדאי לכם להכיר סנדלר טוב

רבים חושבים כי מקצוע הסנדלר עבר מהעולם, אך אם תחפשו טוב תוכלו למצוא סנדלרים, שכן סנדלר יוכל לשמור על נעליים שלכם לאורך שנים, תיקונים כגון סוליה קרועה או בלויה, החלפת שרוכים קרועים.

  • השקיעו בנעליים איכותיות

לא כדאי להתפתות ולקנות נעליים שאינן איכותיות בחנויות הנעליים השונות, השקיעו בנעליים יותר יקרות רצוי בעבודת יד ממעצבים איטלקיים, שאם תשמרו עליהן היטב הן יכולות להחזיק מעמד זמן רב.

  • לא כדאי להיסגר דווקא על צבע מסוים

במקומות שונים יש אופנות של צבעים שונים, וכן באירועים מסוימים, לכן לא כדאי נעליים בצבע אחיד, לדוגמא, באירופה וארצות הברית הצבע הנפוץ בנעליים הוא דווקא חום, שכן הוא מרוכך יותר עדין יותר, ויכול להתאים לכל סוגי הבגדים, החל מחליפה יוקרתית עד בגדי ספורט.

  • סניקרס

אחת מהנעליים האופנתיות, שכדאי שיהיו לכל גבר בעולם, הן נעלי סניקרס, שכן כדאי לבחור עיצוב פשוט יותר, מאשר נעלי ספורט בעלות מראה מגושם למדי.

  • גרביים

בנוסף כדאי לכם להשקיע בבחירת הגרביים, שכן הן יכולות להיות המשך ישיר לצבע המכנסיים או הם יכולות להיות בצבעים מנוגדים ואף עם דוגמאות מעניינות.  

Scroll to Top
דילוג לתוכן