כיצד לבחור מכונת קפה למשרד

הימים בהם העובדים הישראלים הסתפקו במיחם עם מים פושרים ופחית קפה נמס של עלית, בפינת הקפה במשרד, חלפו לבלי שוב. הגלובליזציה הפכה את ישראל למעצמת הייטק ואת הישראלים למבינים בקפה. ועם ההייטק גם בא התיאבון, ההייטק העמיד סטנדרטים חדשים בהרגלי צריכת הקפה למשרד. מכונת קפה למשרד, היא היום בגדר פק"ל חובה בכל מקום עבודה ועדיף שזו תהיה מכונה שמפיקה אספרסו איטלקי איכותי.

מה צריך לקחת בחשבון ולמה כדאי לשים לב כאשר בוחרים מכונת קפה?

העובדה שהיום פינת קפה למשרד ללא מכונת קפה אינה אופציה, יצרה ענף חדש שמתמחה באספקת מכונות קפה למשרד ובשרשרת המוצרים הנלווים. מצד אחד השפע הזה הוא דבר מצוין, כי התחרות בשוק מטיבה עם הצרכן ויש המון אפשרויות בחירה שמאפשרות לו למצוא את מכונת הקפה למשרד שהכי מתאימה לצרכיו; מצד שני מי שמחפש מכונת קפה למשרד עלול להיקלע למצב של: 'מרוב עצים לא רואים את היער', כי כשהמבחר גדול קשה לדעת למה להתייחס. אז הנה כמה נקודות שכדאי שתיקחו בחשבון כאשר אתם בוחרים מכונת קפה למשרד:

  • קפה איכותי

זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל בכל זאת נתעכב על הנקודה. מטרת מכונת הקפה הנה – הכנת קפה 'טעים'. אם הקפה לא 'טעים' והעובדים יתחילו לרוקן צנצנות של טייסטרס ציויס, כנראה שהמטרה לשמה הותקנה מכונת הקפה הוחמצה. מה עושים תכלס? מעדיפים מכונה מותג בעל מוניטין בתחום וכמובן, אל תתביישו לבקש ולנסות ולטעום.

  • זמינות קפסולות

חלק מהרעיון בהתקנת מכונת קפה למשרד הוא בכך שאתם מקבלים 'שקט תעשייתי', המכונה צריכה להיות אמינה ולעבוד לאורך שנים באותה רמה והקפסולות צריכות להיות זמינות ומגוונות. אחד היתרונות של מכונות קפה למשרד שכל אחד יכול לבחור את סוג הקפה והתערובת. מותגים מובילים יאפשרו כמה וכמה טעמים, כולל קפסולות של קפה נטול קפאין. יש מכונות קפה נהדרות, שקשה מאוד להשיג להם קפסולות. מכונה כזו עלולה להתגלות כמו 'פיל לבן' חסר שימוש. לכן, כאשר אתם בוחרים מכונת קפה למשרד, הקפידו לוודא שיש יבואן שמביא באופן סדיר וקבוע את הקפסולות המתאימות למכונה ושהקפסולות עצמן איכותיות ובעלות הצע מגוון.

  • שירות ואספקה

בהמשך לסעיף הקודם המתייחס לאותו 'שקט תעשייתי' שמכונת הקפה אמורה לספק. מאוד חשוב לרכוש את מכונת הקפה מגוף מתמחה ומוסמך. צריך לוודא שמקבלים אחריות ושמי שמספק לכם את המכונה מספק גם מעטפת שירות. צריך לזכור שבסופו של יום מכונת קפה היא מכשיר חשמלי מורכב שיש בו הרבה חלקים עדינים וייחודים. לעיתים צריך לתקן או לתחזק אותו. לכן, הדבר הכי חשוב הוא לוודא שיש למכונת הקפה במשרד שלכם אבא ואמא לכל תקלה או שאלה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן