shoe, sale, sales-2818584.jpg

9 טעויות נפוצות שכדאי שתימנעי מהן בעת קניית נעליים

אצל כל אישה, המכבדת את עצמה תמצאו בארון מגוון רחב של זוגות נעליים, אך יחד עם זאת אין אישה שלא תעיד על עצמה כי קנתה נעל שאינה מתאימה לה במידה או בצבע, אך טעויות אלו נפוצות.

במאמר זה מטרתו להכיר לך את 9 הטעויות הנפוצות שתימנעי מהן בעת קניית הנעליים כי ידע הוא כוח אז קדימה כדאי לך לצלול אל תוך מאמר זה.

הכירי את 9 הטעויות הנפוצות:

  • רק תוצרת חוץ היא טובה
    נשים רבות חושבות, ואולי גם את שאין נעליים טובות בארץ ולכן רק נעליים שיוצרו בחוץ לארץ הן הנעליים הכי טובות שיש. בישראל קיימות נעליים בייצור עצמי מחומרי הגלם הטובים ביותר, באיכות בלתי מתפשרת ובסגנון עיצוב של מיטב המעצבים האיטלקים והצרפתיים.
  • להסתכל רק על היופי
    נשים רבות אינן מסתכלות על הנוחות של הנעל, אך הם מסתכלות רק על היופי, שהנעל מעוצבת על פי צו האופנה העכשווית, הן אינן שמות לב לנוחות, כך שהנעל היא אמנם יפה ומעוצבת, אך היא אינה נוחה, לדוגמא, בשל עקב גבוה מידי או בשל גזרה צרה מידי לכף הרגל.
  • קונים נעל צרה מידי
    רבות מהנשים טועות בכך, כאשר הן רוכשת נעל רק במידת האורך, אז טעות זו מגיעה לידי ביטוי כי אמנם הנעל מתאימה במידת האורך במדויק לכף הרגל, אך במידת הרוחב אינה מתאימה. נוצר מצב של לחץ על הרגל. בסופו של דבר את נותרת אם נעליים נהדרות מתאימות במידת האורך שלהן  אך במידת הרוחב אינן מתאימות לכן חשוב להתאים יותר את הנעל גם במידת הרוחב.
  • לבחור נעל נוחה
    אם גם את בוחרת נעל שרק ניראת נוחה בסופו של דבר מראה עיניים אינו יותר טוב מנעילת הנעל לכן חשוב מאד להתמיד בכל רכישה לנעול את הנעל גם. חנות נעליים תעזור לך בכך.
  • לקנות לא רק נעליים גבוהות
    גם אם את אוהבת מאד נעליים גבוהות כדאי לך לדעת כי נעליים גבוהות לא תמיד בריאות לכף הרגל ולגב.  כדאי מאד שתרכשי גם זוג נעליים שטוחות שיתאימו לאירוע גם זוהי אינה משימה בלתי אפשרית
  • לבחור נעליים בצבע לא מתאים לבגדים
    נשים רבות אוהבות לבחור נעליים בצבע אדום, שכן הוא צבע עז ובוהק, אך  לא בטוח שהוא יתאים לרוב הבגדים שבארון. כדאי מאד לבחור נעליים בצבע שחור או נעליים בצבע גוף או כחול
  • לקנות נעליים שהן חיקוי של יצרן
    לא כדאי לרכוש נעליים בחיקוי שכן לרוב הן אינן איכותיות אז כדאי לרכוש נעליים מתוצרת הארץ שהם עשויות מחומרי גלם מעולים.
  • לא לקנות נעליים בייצר עצמי

נשים רבות מעדיפות מותגים מחו"ל ולא יודעים כי הנעליים המיוצרות בארץ הן בעלות  תו איכות.

  • מחיר

לא תמיד היקר הוא הזול והזול הוא היקר שכן ישנן נעליים זולות ואיכותיות.

לסיכום: מאמר זה מעניק 9 טעויות נפוצות לבחירת נעליים

Scroll to Top
דילוג לתוכן