טיפים לטיפוח עור הפנים

כל אישה יודעת שעל עור הפנים צריך לשמור ושווה להשקיע בטיפוח שלו. כי מי שתשמור על עור הפנים ותטפח אותו בקביעות, גם תהנה לאורך זמן ובגיל מבוגר ממראה צעיר, רענן ומתוח. כשאנחנו מדברים על 'טיפים לטיפוח עור הפנים' אנחנו מתכוונים הן להתנהלות ואורח חיים ששומר על עור פנים בריא והן על טיפוח אקטיבי ושימוש בתכשירים, כמו למשל קרם לחות לפנים. הנה כמה טיפים שיעזרו לשמר את עור הפנים חלק ומלא ברק, גם כשתהי בעשור השישי או השביעי לחייך.

הימנעות מאור שמש ותזונה מאוזנת

עם כל החיבה שבנות ישראל מגלות למראה השזוף, שמש ישירה היא אחד הגורמים הישירים לתהליכי הזדקנות העור. הימנעות מהשמש באמצעות שימוש בקרם הגנה (בהקשר הזה נציין שעדיף לבחור קרם הגנה ייעודי בעל תכונות קוסמטיות רפואיות, כמו למשל קרם הגנה SPF מבית חווה זינגבוים) או חבישת כובע רחב שוליים. חשוב לזכור כי העור (שעור הפנים הוא חלק ממנו) הוא גם האיבר הכי גדול בגוף וככזה הוא זקוק לוויטמינים, מינרליים ואבני בניין אחרות שהוא מקבל באמצעות התזונה שלנו. לכן חשוב להקפיד על תזונה מאוזנת שעשירה בוויטמינים ובנוגדי חמצון, ומכאן גם עדיף להימנע ממאכלים מסוימים, כמו למשל מאכילים עתירי שמן, שעלולים לפגוע בעור הפנים. להימנעות מהשמש ותזונה נכונה צריך להוסיף שינה מספקת והימנעות מסטרס ועצבים.

טיפוח אקטיבי

לצד ניהול אורח חיים בריא הכולל תזונה מאוזנת והימנעות מהשמש, עולם הקוסמטיקה הרפואית המודרנית, מאפשר לנו לחזק ולשמור על עור הפנים באמצעות תכשירים ייעודים שפותחו במיוחד למטרה זו, תכשירים אלו גם מזינים את העור בחומרים חיוניים שתורמים למראה הבריא והמוצק, גם משמשים שכבת הגנה (כמו קרם ההגנה שכבר הזכרנו) ומונעים מהעור לאבד את הלחות והחיוניות הטבעית שלו. מוצרים כמו קרם לחות לפנים, סבון קוסמטי, סרום, מסכות או תכשירים ייעודים נגד בעיות עור כמו אקנה, הם דרך מצוינת לעזור לטבע לשמור על עור הפנים שלנו ולטפח אותו. חשוב לציין שבתי המרקחת, הפרפומריות והחנויות המקוונות ברשת האינטרנט מציעים מאות ואף אלפי מותגים בעלי הבטחה דומה וקשה מאוד לדעת אלו מוצרים באמת איכותיים ומקיימים את ההבטחה. לכן, ההמלצה החד משמעית היא לרכוש מוצרי טיפוח לעור הפנים, כמו קרם לחות לפנים רק ממותג ותיק בעל מוניטין מוכח בתחום הקוסמטיקה הרפואית. בהקשר הזה השם המתבקש שכדאי לזכור הוא – חווה זינגבוים.

חווה זינגבוים, נחשבת היום לכוהנת הגדולה של הקוסמטיקה הרפואית, מי שבעבר טיפלה בעור הפנים של הכוכבים הגדולים בהוליווד, פיחתה סדרה ארוכה של מוצרי טיפוח לעור הפנים שכבר הוכיחו את עצמם עבור עשרות אלפי נשים בארץ ובעולם. באמצעות שימוש תדיר במוצרים כמו קרם לחות לפנים, סבון פנים, סרום ותכשירים נוספים מבית חווה זינגבוים גם את יכולה ליהנות מעור פנים מושלם לאורך שנים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן