bride and groom, bridal shoes, chucks-3183112.jpg

נעליים לגברים נוחות ואופנתיות, יש כזה דבר?

תתפלאו כי גם נעלים לגבר יכולות להיות אופנתיות, וכן גברים רבים בעבר היו מתפשרים על הנוחות של הנעליים לכך היו בוחרים נעליים אופנתיות ולא נוחות.

לכם הגברים המתלבטים אודות סוג הנעל המתאימה להם, ואינם יודעים איך למצוא נעל שתהיה גם אופנתית וגם נוחה  מטרתו של מאמר זה לעזור לכם בבחירה.
מידע חשוב על הנעליים לגברים בישראל
אם בעבר גברים שהיו מעוניינים בנעלים נוחות, נאלצו להסתפק בנעליים במראה מגושם, שלא התאים בהכרח לאירועים שונים. כיום המצב השתנה עם כניסת הטרנד הבריאותי, הנוגע בכל תחומי האופנה בכלל, ובפרט בתחום הנעליים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים אופנתיות מבלי להתפשר על הנוחות, הודות לטכנולוגיות השונות בהן הנעליים האלו מיוצרות ולחומרי הגלם המשובחים.
נעליים לגברים יכולות להיות גם אלגנטיות וגם נוחות, אז ניתן מספר טיפים כדי למצוא כאלה.

  • שימו לב לחומרי הגלם של הנעלים

כדאי לבחור נעליים העשויות מעור איכותי או מחומרי גלם אחרים, כמו בדים איכותיים, כמו כן יש כיום נעליים העשויות מחומרים חדשניים ההופכים נעליים לנוחות ויפות יותר.

  • שימו לב לטכנולוגיות השונות שיש בנעליים
    נעליים בעלות טכנולוגיות ייחודיות שבהן ניתן דגש לנוחות והנעל תומכת בצורה אנטומית ברגל, וכמובן הנעליים מסייעות לייצוב  של הגוף ופעולת ההליכה נעשית קלה ונוחה יותר. הכל הודות לשילוב הייחודי של חומרי הגלם עם הטכנולוגיות הייחודיות.
  • מגוון נעלי נוחות לגברים
    אם בעבר גבר שהיה מעוניין לנעול נעליים נוחות, היה צריך להתפשר על העיצוב או על הסגנון של הנעל, כיום נעלי הנוחות מיוצרות במגוון רחב מאד של סוגים, כמו למשל: סניקרס, נעלי סירה, נעליים אלגנטיות עם שרוכים , נעל מגף ועוד.
  • מגוון רחב של מידות
    נעלי הנוחות אינן מגיעות רק בסגנונות שונים, אלא ניתן גם למצוא אותן בכל סוגי המידות לגברים החל מהמידה הקטנה ביותר ועד מידות גדולות במיוחד.

כמה זה עולה לנו?
מכיוון שנעלי נוחות, משלבות את שתי האהבות של הגברים הן גם עשויות מחומרי גלם מעולים וגם הטכנולוגיה מתקדמת. טכנולוגיות אלו גורמות לכם להרגיש כאילו אתם ללא נעליים כלל, ומצד שני הנעליים אינם מגושמות כפי שנהוג בנעליים מעין אלו.

מחירן היקר יחסית של הנעליים משתלם במיוחד. מחירן יקר לאור הטכנולוגיות וחומרי הגלם המשובחים. כדאי לשלם מחיר זה לאור היתרונות הרבים הגלומים בהן וכן הם מחזיקות לאורך זמן רב יותר.

אז הגעתם לחנות, איך בוחרים?

  • התאימו את הנעליים לבגד הנלבש
    חובה להתאים את הנעליים לבגד הנלבש, שאםאתם לובשים חליפה יוקרתית, הנעליים צריכות להיות נעלי אלגנט לגברים, ואילו נעלי ספורט אלגנט יוכלו להתאים למראה יום יומי ולמראה לא מחייב.
  • מדדו את הנעליים בחנות
    לא כל נעל שנראית נוחה היא באמת כזו לכן הקפידו למדוד את הדגם בחנות, על מנת לוודא את הנוחות של הנעל סופית.
Scroll to Top
דילוג לתוכן